If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ами как та не?
Не може да имаш възможност да си купиш 159-ка и някой да предложи Жулиета, Браво или пък чак Пунто.
Баси и избора.
Купи си Пунто, а не 159-ка, защото било по-малко и ще се паркира по-лесно. Кажи честно. Само като влезеш в Жулиетата и видиш този половин квадрат пластмаса по средата на таблото и направо може да повърнеш. А Пунтото да не говорим. Само като караш по тия улици и като скърца от всякъде, ебаси и удоволствието от пътуването получаваш. Направо се насираш.
Колежката CoF си има Жулиета от магазина, никой не и предлага да си вземе такава, тя просто пита за варианта 159/Браво Не, че нещо, ма предвид факта, че Жулиетата е основна кола, що трябва да си купува тежък магистрален кютук втора ръка, с доста скъпа поддръжка и висок разход, при положение, че от него се очаква пробег от 10 км. на ден?
Имам питане отностно 2.4JTDm, чух мнение вече на някои колеги, за което съм им благодарен, но все пак да се изкаже всеки знаещ нещо по темата. А именно:
2.4JTDm
1. 200к.с. или 210к.с. е правилния избор, освен дюзи и турбо имат ли други разлики(респективно подобрения) и, и двата мотора ли имат "проблеми" с главите.
2. Мнения за мотора като цяло динамика, разход.
Имам нужда от съвет, просто съм си наложил какво искам, но не го намирам и започвам да се вглеждам в немци, което не ми е в природата.
---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90
1. По принцип бих ти отговорил нито единия от двата, но при така вече поставен въпрос - определено 210 коньовия вариант .. не само заради повече коне. По останалите точки от въпроса - има писано бол.
2. За мен лично 2.4JTD не е вариант. Пак повтарям мнението си е мое, не го налагам. Динамика преди процедури - ЕГР, ДПФ, ремап - не очаквай да е главозамайваща. Разхода .. ми .. доста немски аналози на 159 с по-големи мотори 3.0 дизел например имат същия .. дори и малко по-нисък разход.
Обмисли вариант с малко повече финанси и се насочи към 2.0JTDm агрегат в това купе. На мен ми направи много приятно впечатление. Пък и повечето екземпляри с този мотор са излезли фабрично с доста високи нива на оборудване.
Имам питане отностно 2.4JTDm, чух мнение вече на някои колеги, за което съм им благодарен, но все пак да се изкаже всеки знаещ нещо по темата. А именно:
2.4JTDm
1. 200к.с. или 210к.с. е правилния избор, освен дюзи и турбо имат ли други разлики(респективно подобрения) и, и двата мотора ли имат "проблеми" с главите.
2. Мнения за мотора като цяло динамика, разход.
Имам нужда от съвет, просто съм си наложил какво искам, но не го намирам и започвам да се вглеждам в немци, което не ми е в природата.
1. Мотор като мотор, ако се поддържа ще работи, как може да има проблем с глава ако не се прегрее ?
2. Динамиката е "успокоена" с теглото - не се усеща скоростта, както и при 180 км/ч чувството е за 120
Разход гр. - спокоино 10 , неспокойно 11.5 /12, извън със
150 магистрално 7/100
За момента жената казва че това е най яката Алфа
Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
NEW 159 2.0 JTDm Black TI
Колежката CoF си има Жулиета от магазина, никой не и предлага да си вземе такава, тя просто пита за варианта 159/Браво Не, че нещо, ма предвид факта, че Жулиетата е основна кола, що трябва да си купува тежък магистрален кютук втора ръка, с доста скъпа поддръжка и висок разход, при положение, че от него се очаква пробег от 10 км. на ден?
По същата логика,защо и е Браво,след като си има такова,ма с емблема на Алфа ??????
---------- Post added at 15:10 ---------- Previous post was at 15:08 ----------
1. Мотор като мотор, ако се поддържа ще работи, как може да има проблем с глава ако не се прегрее ?
2. Динамиката е "успокоена" с теглото - не се усеща скоростта, както и при 180 км/ч чувството е за 120
Разход гр. - спокоино 10 , неспокойно 11.5 /12, извън със
150 магистрално 7/100
За момента жената казва че това е най яката Алфа
Ами може да има,след като има фабрични дефекти в главата................
---------- Post added at 15:11 ---------- Previous post was at 15:10 ----------
Имам питане отностно 2.4JTDm, чух мнение вече на някои колеги, за което съм им благодарен, но все пак да се изкаже всеки знаещ нещо по темата. А именно:
2.4JTDm
1. 200к.с. или 210к.с. е правилния избор, освен дюзи и турбо имат ли други разлики(респективно подобрения) и, и двата мотора ли имат "проблеми" с главите.
2. Мнения за мотора като цяло динамика, разход.
Имам нужда от съвет, просто съм си наложил какво искам, но не го намирам и започвам да се вглеждам в немци, което не ми е в природата.
210 коня е уж с подобрена глава,без дефекти.Иначе и аз съм на мнението на Стефан,вземи си 2.0 по-добре.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Колата ни трябва предимно за градско каране и не много километри на ден - около 10-тина. Нещо като резервен вариант ако Жулиетата ни се наложи да влезе в сервиз за нещо.
1. По принцип бих ти отговорил нито единия от двата, но при така вече поставен въпрос - определено 210 коньовия вариант .. не само заради повече коне. По останалите точки от въпроса - има писано бол.
Всъщност аз удрям на камък, в алфаоунър разбрах и какви са разликите и т.н., но темите са около 2010-12 тоест става въпрос за коли на по 50-70к км.
2. За мен лично 2.4JTD не е вариант. Пак повтарям мнението си е мое, не го налагам. Динамика преди процедури - ЕГР, ДПФ, ремап - не очаквай да е главозамайваща. Разхода .. ми .. доста немски аналози на 159 с по-големи мотори 3.0 дизел например имат същия .. дори и малко по-нисък разход.
Обмисли вариант с малко повече финанси и се насочи към 2.0JTDm агрегат в това купе.
Иначе и аз съм на мнението на Стефан,вземи си 2.0 по-добре.
Процедурите с ЕГР, клапи, ДПФ и т.н., ще се случат с обслужването. За другото проблем е че 2.0 JTDm в това купе започва от 10-11к евро, без докарване обслужване и т.н, а в България няма. Отностно аналозите, най-тъжното е че покарах другия ми вариант(БМВ), с малко по-мощен дизел, явно по-надежден, с приятен разход и вървене. Тоест за първи път не намирам техническо предимство от страна на Алфата. Но не си се представям в такова, смисъл не е "мойто" ...........
---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90
Не ти знам бюджета, но последните 2-3 месеца изпадаха 2 бройки тук в БГ с 2.0 JTDm на цени доколкото помня около 12 хиляди лв. Сега не знам колко са били ОК, но едната си спомням, че беше доста добра на снимки поне.
Ако не си на зор - изчакай, ше им се сринат цените и на тях .. и то в близките 4-6 месеца.
Относно БМВ - ми да .. за съжаление е "по-кола" от 159, но не е най-добрия аналог според мен.
Не ти знам бюджета, но последните 2-3 месеца изпадаха 2 бройки тук в БГ с 2.0 JTDm на цени доколкото помня около 12 хиляди лв. Сега не знам колко са били ОК, но едната си спомням, че беше доста добра на снимки поне.
Ако не си на зор - изчакай, ше им се сринат цените и на тях .. и то в близките 4-6 месеца.
Относно БМВ - ми да .. за съжаление е "по-кола" от 159, но не е най-добрия аналог според мен.
Поздрави
п.п. На 1.9-ката какво не и харесваш ?
Не съм сигурен в срива...
От миналата година насам уж ще има срив в цените на 159, а свестните коли си струват все петцифрени суми...
2,0 е по нова година, скоро няма да се срине...
Там е работата че не са много бройките и или си ги държат хората или им налитат ценители. Трябва да е съвсем удушена за да е на ниска цена и то само в БГ. Защото коли в такова състояние никой извън БГ не купува по принцип.
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
От миналата година насам уж ще има срив в цените на 159, а свестните коли си струват все петцифрени суми...
2,0 е по нова година, скоро няма да се срине...
Там е работата че не са много бройките и или си ги държат хората или им налитат ценители. Трябва да е съвсем удушена за да е на ниска цена и то само в БГ. Защото коли в такова състояние никой извън БГ не купува по принцип.
Може и да си прав .. де да знам .. ма тва е Алфа все пак. Има си перспектива да и се срине цената. Пък и търсенето на тея модели е мани-бегай.
Може и да си прав .. де да знам .. ма тва е Алфа все пак. Има си перспектива да и се срине цената. Пък и търсенето на тея модели е мани-бегай.
Само кошовете или прекалено надценените екземпляри си висят по автокъщите. Хубавите изчезват бързо.
То няма и никакво предлагане, за седани има само 12 обяви в момента. Ако излезе нещо хубаво трябва да се действа до 2-3 дни, иначе изчезва.
Момчета, вярно ли е, че механичните скоростни кутии на 159-ките са слаби и проблемни (3,4,5 скорост)? Казаха ми преди малко това нещо и доста ме стреснаха.
Офф, с кой велик разбирач си разговарял...Ако беше истина, щеше да си има вероятно отделна тема в раздела за проблем с механичната скоростна кутия на 159 - ката....Ако се кара без масло и се ръчка зверски, със сигурност ще да е проблема, да знаеш
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "
Момчета, вярно ли е, че механичните скоростни кутии на 159-ките са слаби и проблемни (3,4,5 скорост)? Казаха ми преди малко това нещо и доста ме стреснаха.
Няма такова нещо, аз лично не съм чувал някой да реве.
Няма такова нещо и при 147 и 156 също.
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Comment